Opgaven i forgrunden – Teorien i baggrunden


”…Et løftet øjenbryn eller en rynken af panden, kan i situationen være forskellen på en mistroisk og kritisk tilgang – og så en anderkendende og undersøgende interesse…”

 

– MOVETOMIND

Overordnet udbytte

Oplevelsesbaserede udfordringer

 

Kundegruppe

Produktet EXPERIENCE henvender sig til hele virksomhedsafdelinger, der søger den interne fælles gode historie, som det afgørende brændstof for medarbejdernes aktiv i afdelingen.

 

Experience

Kroppen kommunikerer og aflæses konstant. Her blotlægges den enkeltes medarbejders holdning og position på få sekunder som et let læseligt visitkort. Dermed er netop kropsproget også en afgørende del af det gældende arbejdsmiljø i en virksomhed eller organisation.

MOVETOMINDs styrke

Med afsæt i produktet EXPERIENCE ser MOVETOMIND det som sin styrke at iscenesætte uforglemmelige oplevelser for både den enkelte, samt grupper. Formålet er at styrke interaktionen deltagerne imellem, og herigennem skabe de afgørende byggesten, der skal til for at skabe den fælles gode historie i afdelingen. Overordnet består forløbet af:

  • Et oplevelsesorienteret læringsforløb, hvor der skabes differentierede udfordringer for den enkelte samt fælles opgaveløsninger for gruppen.
  • Tilrettelagte processer, der med afsæt i fælles oplevelser medarbejderne imellem, skaber et energifyldt bindeled mellem medarbejderne og virksomhedens vision, mission eller strategi.

 

En fælles historie med naturen som kulisse

Arenaen for produktet EXPERIENCE er naturen. Den optræder som den tillidsfyldte hjemmebane, med højt til loftet og rum til enhver oplevelse. Redskabet er selvsagt kroppen hos hver deltager i gruppen.

Sammen skabes der for virksomheden eller organisationen den fælles gode historie, der efterfølgende vil eksistere som uformel start ved mødebordet, i køen til kaffemaskinen eller som en del af afdelingens samlede ’visitkort’ udadtil.

MoveToMind